26.9.16

Το μίσος δεν έχει πρόσωπο





Πέταξα
ένα εγκεφαλικό κοπλιμάν σ' ενα ακέφαλο σώμα που χε το ψηφιακό ψευδώνυμο: bored.
''Τα τατουάζ σου με ερεθίζουν.''
 Μου απάντησε: 
''Πας καλά'' και του  ξανα-μανα- ανταπάντησα -- 
''Μα γιατί; αφού τα είναι γνωστό ότι τα τατουάζ αντανακλούν το μυαλό μας: βάζουν πρόσωπο στο σώμα μας.''


Και τότε αυτός μίλησε και μου πε ''Λες μαλακίες.
 Μονο μαλακίες, get a fucking a grip (σφιχτή γροθιά)''


Και έτσι του είπα ''Είπε ένας άντρας χωρίς κεφάλι; ή μήπως ένα αποκεφαλισμένο κοτόπουλο; ''


και τότε μου είπε ''με κάνεις και βαριέμαι''


Και τότε ξανα-μίλησα και είπα:
''Νομίζεις είναι σέξι να αυτο-αποκαλείσαι ο ''βαριέμαι''. Το όνομα σου ζέχνει έλλειψη οράματος και  εσωτερική σαπίλα
Ισως είναι καλύτερα να πεθάνεις. Και ύστερα να ανακύκλωσουμε το υπέροχα τατουαζ-μένο σώμα σου για να φτιάξουμε λαμπατέρ.
Να μια ωραία ιδεά!
 Να πεθάνεις.
 Θα κάνεις καλό στον πλανήτη και στον πολιτισμό''


Και κάπου εκεί με μπλόκαρε αφήνοντας με να απορώ:

Άραγε είναι τόσο εύκολο -- και ευχάριστο -- να μπαίνει στο σώμα σου η Λένι Ρίφενσταλ;
Έτσι πάντα θα τα χώνω σε ένα χιπστερο-ναζί μιλώντας σαν διακοσμήτρια των ναζί;


Απάντηση: Ναι, είναι τόσο ευκολο -- αλλά κυρίως πιο ευχάριστο.


Ο λόγος μας είναι πουλί κτηνώδες και ελεύθερο -- και έχει δικαίωμα στη μεταφορά και στην παροιμία -- στη βία και την τρικυμία -- στο τραύμα, την έκσταση και στη νηνεμία.   

 
 Ναι το ομολογώ: η αυτο-αθώωση είναι το πιο ερωτικό μου προτέρημα
-- το πιο ενάρετο μου βίτσιο.

1 σχόλιο:

  1. Δάνειο προσφορά έχει μειωθεί σε ποσοστό
    Μου χορηγεί δάνεια σε όποιον ενδιαφέρεται για οικονομική βοήθεια. Αυτό είναι ένα δάνειο, μεταξύ ατόμου με απλές συνθήκες και ειδικά για το γεγονός αυτό είναι κατασκευασμένα ορισμένες διατάξεις για την ορθή διεξαγωγή της διαδικασίας. Μου επιτόκιο κατά τη διάρκεια του δανείου είναι 2% έως 4% και η εξόφληση γίνεται σε μηνιαία βάση, εάν κάθε φορά που σας ενδιαφέρουν, επικοινωνήστε μαζί μου.

    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: ilievmarco15@gmail.com

    Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή